Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Μικρά ωραία ανέκδοτα!!!

Rofl

H γυναίκα είναι στο κατώφλι του θανάτου. Ζητάει από τα εφτά παιδιά της να βγούν έξω απο το δωμάτιο και να την αφήσουν για λίγο μόνη με τον άντρα της. Του ψιθυρίζει με μεγάλη προσπάθεια: - Θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι...



- Ναι;



- Ξέρεις... το έβδομο παιδί μας, ο Γιωργάκης...


- Τι;;; δεν είναι δικός μου;


- Οχι, όχι... Αυτός ΕΙΝΑΙ δικός σου....



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Στο supermarket:
- Βάλε μου μισό κιλό φέτα.
- Είναι 650 να τ αφήσω;
- Αστο και βάλε μου μισό κιλό φέτα !




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Πως λέγεται ο superman στην Κρήτη;
Υπερκοπέλι




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Πώς λέγεται ο πρόεδρος της ισπανικής ΔΕΗ;
- Σαντιάγκο Κιλοβατόρες!




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ο Τοτος στον πατερα του...
-Μπαμπα μπαμπα στο σχολειο με φωναζουν αδελφη!
-Και συ τι κανεις παιδι μου?
-Τους βαραω με το νεσεσερ μου...

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου