Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2015

ανεκδοτα


ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΒΟΣΚΟΥΣΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ.ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΚΑΕΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ Κ ΦΩΝΑΖΩΝΤΑΣ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ.ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ.ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΑΡΖΑΝ.

ΒΟΣΚΟΣ. ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΔΟ ΡΕ ΤΡΕΛΕ
ΤΑΡΖΑΝ. ΔΕ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ,ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΕΓΩ
(ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΝΑ ΓΑΥΓΙΖΕΙ)
ΤΑΡΖΑΝ.ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΠΕ ΤΩΡΑ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤΑΙΖΕΙΣ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.
ΒΟΣΚΟΣ. ΟΠΑ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ
(ΓΚΑ ΓΚΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ )
ΤΑΡΖΑΝ. ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΠΕ ΤΩΡΑ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ,ΟΤΙ ΤΟ ΦΩΡΤΟΝΕΙΣ ΠΟΛΥ Κ ΤΟΝ ΚΟΥΡΑΖΕΙΣ.
ΒΟΣΚΟΣ. ΟΠΑ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ
(ΜΠΕ ΜΠΕ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΤΣΙΚΑ)
ΚΑΙ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΣΤΟ ΤΑΡΖΑΝ.ΜΗ ΜΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΡΙΧΤΗΚΕ......  
πηγη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου