Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΟ Στον σεξολογο….


http://poliastio.blogspot.com

Το ζεύγος πάει στον σεξολόγο και βέβαια μιλάει η γυναίκα:

- Γιατρέ μου ο άνδρας μου δεν μπορεί να…, δεν έχει στύση .

- Περάστε στο ιατρείο κυρία μου.

- Μα ο άντρας μου έχει πρόβλημα .

- Κυρία μου , δεν θα μου μάθετε τη δουλειά μου.

Περάστε στο ιατρείο.

Παρακαλώ γδυθείτε.

- Μα ο άνδρας μου έχει πρόβλημα .

- Γδυθείτε είπα.

- Όλα.

- Ναι και τα εσώρουχα.

- Μα…

- Δεν θέλω μα και μου…!

- Ξαπλώστε ανάσκελα… Γυρίστε μπρούμητα… Ανοίξτε τα πόδια σας… Γυρίστε στο πλάϊ … Λυγίστε τα πόδια σας… Εντάξει …! Ντυθείτε και περάστε έξω.

Φωνάζει τον σύζυγο, του προσφέρει κάθισμα, τον χτυπάει στον ώμο και λέει :

- Δεν έχεις κανένα πρόβλημα, ούτε εμένα μου σηκώθηκε… !
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου