Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015

Μικρά ανέκδοτα για πολλά γέλια| ΑΣΤΕΙΑ


Μικρά ανέκδοτα για πολλά γέλια| ΑΣΤΕΙΑ

– Μωρό μου θα σ” αγαπώ για πάντα!!!
– Εμένα δεν θα μ” απειλείς!
————————————————————————————
Μέσα στο σπίτι έχουμε μοιράσει τις δουλειές με τη γυναίκα μου.
Εγώ κάνω σκούπισμα, σφουγγάρισμα, πλύσιμο των πιάτων και αυτή τα ξανακάνει σωστά

————————————————————————————
Όλα γίνονται για κάποιο λόγο…εκτός από τις μπάμιες.
————————————————————————————
Το σπίτι είναι δέκα λεπτά απόσταση απο το κλαμπ, αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο η απόσταση από το κλαμπ για το σπίτι είναι δύο ωρες!
————————————————————————————
– Ρε συ πες μου, γυναικείο όργανο ηδονής με πέντε γράμματα.
– Οριζόντια ή κάθετα;
– Οριζόντια.
– Στόμα
————————————————————————————
– Πιστεύεις ότι στα αλήθεια ήταν τυφλός ο ζητιάνος που ελεήσαμε;
– Θεόστραβος! Δεν άκουσες που σου είπε: «Ευχαριστώ, ωραία μου κυρία»;
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου