Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Σύντομα ανέκδοτα κι εξυπνάδες


- Γιατί με σταματήσατε κύριε αστυνόμε;
- Τί μπουκάλι είναι αυτό;
- Νερό.
- Μα αυτό είναι κρασί.
- Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα Σου...
***
Ερώτηση: Πώς πλένουν οι μαθηματικοί τα πιάτα;
Απάντηση: Πλένουν ένα και λένε: «Ομοίως και τα άλλα».

***
- Τί έγινε ρε Μπάμπη, πώς πέθανε η πεθερά σου;
- Από δηλητηριώδη μανιτάρια.
- Και οι μελανιές στο πρόσωπο;
- Δεν ήθελε να τα φάει...
***
Κάθε φορά που η μάνα μου θέλει να της κατεβάσω το μίξερ από το ράφι, μεταμορφώνομαι από «δυο μέτρα γάιδαρος» σε «δυο μέτρα παλικάρι»...
***
Συζητούν δυο οικοδόμοι:
- Δεν βλέπω την ώρα να πάω σπίτι να βγάλω το κιλοτάκι της γυναίκας μου...
- Ώπα! Ορεξούλες έχουμε;
- Όχι ρε, με στενεύει...
***
- Τί έχεις κορίτσι μου; Χωρίσατε;
- Όχι μητέρα, αντίθετα! Ο Μιχάλης μου ζήτησε να τον παντρευτώ!
- Και γιατί στενοχωριέσαι;
- Γιατί μου είπε επίσης ότι είναι άθεος. Μαμά, δεν πιστεύει καν ότι υπάρχει Κόλαση!
- Παντρέψου τον. Και μην φοβάσαι... Θα του δείξουμε πόσο άδικο έχει...
***
Σ' έναν χωρισμό, φταίνε πάντα και οι δύο. Αυτή και η μάνα της...
***
- Μαμά, τα παιδιά στο σχολείο με φωνάζουν τραβεστί!
- Ε, δεν πειράζει κορίτσι μου, γράψ' τους στ' αρχίδια σου!

Διαβάστε περισσότερα: Σύντομα ανέκδοτα κι εξυπνάδες | Πάρε-Δώσε http://www.pare-dose.net/5080#ixzz3QfihEfWu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου