Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2015

Άντε και λίγα ανέκδοτα

-Αγάπη μου πως θα περιέγραφες την αγάπη σου για μένα..?
-Σαν να μετράω τα αστέρια.
-Ουαου ατελείωτη..?
-Όχι,χάσιμο χρόνου..!
————————————-

Γιατρέ, έχω πρόβλημα. Η γυναίκα μου με κερατώνει με όλους μου τους φίλους, αλλά εγώ δεν έχω βγάλει ακόμη κέρατα. Μήπως μου λείπει ασβέστιο;;;
————————————-
-Ρε γυναίκα, άμα βγω γυμνός στο μπαλκόνι, λες να πουν τίποτα οι γείτονες;
- Ναι. Θα πουν ότι σε παντρεύτηκα για τα λεφτά σου .!
————————————
-Γεια σου! Το ονοματάκι σου ?
-Άνοιξη.. Κατερίνα Άνοιξη..!
-Πω πω, δεν είναι τρομερό. δεν έχει ξανασυμβεί! Να σου συστηθώ: Χιόνης .. Νίκος Χιόνης!
-Και που είναι το τρομερό ?
-Φαντάσου αύριο πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες: 20 πόντοι χιόνι μέσα στην άνοιξη!!
————————————
-Μάνα μη με περιμένεις για φαί
-Γιατί παιδί μου?
-Ήρθα!
PHGH

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου