Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015

ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ~~ **




~** Ο ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ...Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε τη Γη και μετά αναπαύτηκε.-
Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε.-
Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα.-
Από τότε ούτε ο Θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.-

~** ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΟΥ :
Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους.
Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες. -


~** ― Στον οδοντίατρο :
*- Πρωί στο Ιατρείο του , ο οδοντίατρος παίρνει τον πρωινό του καφέ , για να ξυπνίσει και να αρχίσει την εργασία του . – Απότομα , ανοίγει η πόρτα του οδοντιατρείου , και μπροστά στον οδοντίατρο βρίσκεται μια αρκετά όμορφη κυρία , που έξαλλη ,αλλά πολύ γλυκά και τρυφερά , λέει φωναχτά στο γιατρό . : Γιατρέ μου , από πίσω με πέθανε !… υποφέρω πάρα πολύ !, σώσε με !. Ο οδοντίατρος ξαφνιασμένος !, χωρίς να καταλάβει περί τείνους πρόκειται , και πηγαίνοντας το μυαλό του , στο πονηρό για την όμορφη κυρία , ανασηκώνεται προχωρώντας προς την όμορφη κυρία με πονηρό σκοπό , Αφού καλά – καλά δεν έχει ξυπνήσει …. Και η κυρία σε παρακαλώ γιατρέ μου , σε λέω για την οδοντοστοιχία που με χτυπά , στο πίσω μέρος της υπερώας μου .- Ο οδοντίατρος αναδιπλώνεται , και τροχίζοντας με τον τροχό τη μασέλα της κυρίας , την αλαφρώνει από τον πόνο .-―

** Στο οδοντιατρείο : , όπως και στο προηγηθέν περιστατικό , ένα άλλο πρωινό , έρχεται μια άλλη πιο όμορφη κυρία και πιο νέα και μπαίνοντας απρόσμενα στο οδοντιατρείο , μπροστά στον οδοντίατρο και δίπλα , άφοβα και χωρίς πονηράδα , λέει στον οδοντίατρο : Γιατρέ μου σε παρακαλώ σφιχτά μου, να χαρείς ότι αγαπάς, …- Υποφέρω πάρα πολύ . Κάνε μου κάτι … ! - Ο οδοντίατρος πηγαίνει να της σφίξει τα… στήθια(ΤΟ ΜΠΟΎΣΤΟ ΤΗς ) … Τότε η κυρία….//// ...για την μερική οδοντοστοιχία μιλάω γιατρέ μου , να μου σφίξεις τα αγγυστράκια . - Ο οδοντίατρος αναδιπλώνετε , της φτιάχνει τη μερική οδοντοστοιχία ,….και η όμορφη κυρία φεύγει γλιτώνοντας από άλλες ερωτικές φασαρίες .- ―

*** ΣΤΟ ιατρείο : , μια δέκα-επτάχρονη όμορφη κοπελίτσα , με πάρα πολύ φόβο λέει αυθόρμητα στον οδοντίατρο . Γιατρέ μου σε παρακαλώ να μου τη βάλεις απαλά και γλυκά όπως προχθές την έβαλες και στην Μαρία .- Η κοπελιά μιλούσε για τη Ενέσα.- Ο οδοντίατρος κάπως αργοπορημένα κατάλαβε και έκανε την ένεση , αφήνοντας την πονηρή του σκέψη για κάποια άλλη κοπελιά που ίσως να τα ήθελε .-
*** Δεν είναι φοβερό ότι εκείνοι που τελικά επέζησαν από τους « δίδυμους πύργους » , στη Ν.Υ. είναι αυτοί που είχαν βγει έξω για να κάνουν τσιγάρο ???????? .-

~** ΟΙ ΛΥΚΟΙ :
Πώς λέγονται οι τεμπέληδες λύκοι; Αραλίκι!
Οι λύκοι που πουλάνε τσαμπουκά; Νταϊλίκι!
Oι λύκοι που στα παίρνουν; Νταβατζιλίκι!
Οι λύκοι που είναι πρόεδροι; Προεδριλίκι!
Oι λύκοι που είναι αδελφές;Γκεϊλίκι!
Οι λύκοι που είναι και πολύ μουράτοι; Χαϊλίκι!
Οι λύκοι που την πέφτουν ασύστολα; Γκομενιλίκι!
Oι λύκοι που ζητάνε λεφτά; Χαρτζιλίκι!
Oι λύκοι ραλίστες; Παντιλίκι!
Οι λύκοι που κάνουν αγγαρεία; Χαμαλίκι!
Οι λύκοι που κάνουν χασίσι; Τσιγαριλίκι!
Οι λύκοι που τραγουδάνε και χοροπηδάνε σαν αδερφές; Τσαλίκη! .-
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου