Παρασκευή, 26 Δεκεμβρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ Μητέρα πάει την 18χρονη κόρη της στο γιατρό

Μητέρα πάει την 18χρονη κόρη της στο γιατρό:
-Γιατρέ, η κόρη μου είναι συνεχώς άρρωστη. Δείτε τί έχει!
Ο γιατρός εξέτασε την κοπέλα και είπε:

-Κυρία μου, η κόρη σας είναι έγκυος στον πέμπτο μήνα.
-Αυτό είναι αδύνατο! φώναξε η μητέρα. –Είναι παρθένα! Έτσι δεν είναι γλυκιά μου;
-Ναι μητέρα, εγώ ούτε φιλί δεν έχω δώσει σε άντρα!
Ο γιατρός σιώπησε, πήγε στο παράθυρο και άρχισε να βλέπει προς τον ουρανό.
Μετά από 5 λεπτά, η μητέρα δεν άντεξε και ρώτησε:
-Γιατρέ τί κάνετε; Κάτι δεν πάει καλά;
-Όχι! Όλα είναι εντάξει. Απλώς, την τελευταία φορά που κάτι τέτοιο συνέβη,
πριν περίπου 2000 χρόνια, στην ανατολή εμφανίστηκε δυνατό φως και από το λόφο
κατέβηκαν τρεις μάγοι. Έτσι και εγώ, περιμένω και πάλι να εμφανιστούν…
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου