Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

Δέκα ανέκδοτα μαζί...

Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά δέκα ανέκδοτα συγκεντρώσαμε για σήμερα. Ξέρω ότι θα τα μετρήσεις. Αρκεί μόνο να διασκεδάσεις !!!

-Γιατρέ, πριν την εγχείρηση δεν είχατε μούσι!
-Δεν είμαι ο γιατρός, ο Άγιος Πέτρος είμαι.

-Γιατρέ, όλοι με αγνοούν.
-Ο επόμενος παρακαλώ!


- Γιατρέ μου, όλοι νομίζουν ότι είμαι ψεύτης.
- Δεν το πιστεύω.

-Γιατρέ, πάσχω από αμνησία.
-Από πότε;
-Από πότε, τι;

-Γιατρέ, έσπασα το χέρι μου σε δύο μέρη.
-Να αποφεύγεις αυτά τα μέρη που πηγαίνεις!

- Μα, γιατί φωνάζετε; Δεν άγγιξα ακόμα το δόντι σας!
- Το ξέρω, γιατρέ, αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου!

Γιατρέ μου, μερικές φορές θέλω να σκοτώσω τον εαυτό μου.
- Αφήστε το σε μένα. Να παίρνετε όλα τα χάπια που σας έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, και το βράδυ το μπλε χάπι με ένα ποτήρι νερό.
- Μα τι έχω, γιατρέ μου;
- Δεν πίνετε πολύ νερό.

- Έχετε δυσκολία να πάρετε μια απόφαση;
- Και ναι και όχι, γιατρέ μου.

- Γιατρέ μου, χάνω εύκολα την υπομονή μου.
- Μιλήστε μου για το πρόβλημά σας.
- ΜΟΛΙΣ ΣΟΥ ΤΟ ’ΠΑ ΑΝΟΗΤΕ!!!

- Γιατρέ μου, κάθε βράδυ βλέπω τον ίδιο τρομαχτικό εφιάλτη.
Κάποιος με κυνηγά να με σκοτώσει. Τρέχω, τρέχω, τρέχω και φτάνω μπροστά σε μια μεγάλη πόρτα με τεράστια κόκκινη επιγραφή. Σπρώχνω για να ανοίξω την πόρτα, σπρώχνω, ξανασπρώχνω αλλά δεν ανοίγει η ρημάδα! Ο τύπος που με κυνηγά πλησιάζει συνεχώς με το μαχαίρι στο χέρι. Ουρλιάζω στον ύπνο μου και ξυπνώ ιδρωμένος και κατατρομαγμένος.
- Μμμμ, ενδιαφέρον. Και δεν μου λέτε, σας παρακαλώ, μήπως θυμάστε τι γράφει η επιγραφή πάνω στην πόρτα;
- ΕΛΞΑΤΕ..
 http://www.infospoudes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου